مایان

پارکت و لمینت ایشیک ترکیه

مایان

پارکت و لمینت ایشیک ترکیه

سقف کشسان ، بخش 1

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۷ ب.ظ

خیلی ها فکر می‌کنند برای تغییر دکوراسیون فضاهای داخلی، فقط می توان لوازم منزل یا محل کار را تعویض کرد یا طرح و نقش دیوارها را تغییر داد و از قابلیت سقف برای ایجاد نمایی بهتر غافل هستند. اما برای تغییر نمای سقف نیز گزینه های متنوعی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها برای دکوراسیون داخلی، سقف‌ کشسان هستند. در این مطلب همراه ما  باشید تا با سقف کشسان و مزیت استفاده از آن‌ آشنا شوید.

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان نوعی سقف کاذب است که بصورت معلق به سقف اصلی نصب می‌شود. این نوع سقف اولین بار توسط شرکت باریسول تولید و در جهان عرضه گردید. به همین دلیل برخی ممکن است این نوع سقف‌ها را به نام سقف باریسول نیز بشناسند.

سقف کشسان یکی از اجزای دکوراسیون داخلی است که برای پوشش داخلی سقف به کار می‌رود. این سقف ها از دو جزء اصلی تشکیل شده‌اند: یک قاب ریلی که دور سقف قرار می گیرد و یک پارچه سبک میانی که کشیده شده و به قاب متصل می‌شود. همانطور که از اسمشان مشخص است، این سقف ها از خاصیت ارتجاعی خوبی برخوردارند و به راحتی پاره نمی شوند. از سیستم‌های کشسان علاوه بر سقف‌ها، برای پوشش دیوارها، پنل‌های خورشیدی شناور، نمایشگاه‌ها یا ساخت اشکال سه بعدی نیز استفاده می شود. همچنین سقف‌ کشسان را می‌توان با انواع چراغ‌ها، پنجره‌های مشبک و ... مورد استفاده قرار داد.

سقف‌ کشسان گزینه بسیار خوبی برای دکوراسیون فضاهای داخلی است چراکه می‌توان آن‌ها را به راحتی، به سرعت و بدون جابه جایی یا خارج کردن وسایل موجود، نصب کرد. سقف‌های کشسان یک تکه بوده و نصب آن‌ها بدون هیچ گونه خرابی و بهم ریختگی صورت می‌پذیرد.


  • پریسا پیران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی