مایان

پارکت و لمینت ایشیک ترکیه

مایان

پارکت و لمینت ایشیک ترکیه

رنگ های خیره کننده از صفحه کابینت کوارتز ، بخش 1

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ

رنگ خیره کننده از صفحه کابینت کوارتز

رنگ های جالب و خیره کننده برای الهام گرفتن و انتخاب صفحه روی کابینت کوارتز در دکوراسیون آشپزخانه

از رنگ مشکی گرفته تا انواع رنگ آبی، راه های مختلفی وجود داره که از این رنگ ها برای صفحه روی کابینت آشپزخانه تون استفاده کنید و اگر تصمیم گرفتید کوارتز رو به عنوان صفحه روی کابینت انتخاب کنید، اول باید انتخاب کنید چه صفحه ای از دیدگاه شما برای آشپزخانه تون مناسبه و شما گزینه های مختلفی رو برای انتخاب خواهید داشت.

چند رنگ خیره کننده از صفحه کابینت کوارتز:

1. مرمر سفید

 یکی از شیک ترین انتخاب هایی که می تونید داشته باشید، صفحه روی کابینت کوارتز سفید با طرح مرمر هستش، این رنگ، کاربردی و لطیف است چه بخواهید یه آشپزخانه مدرن با طراحی مینیمالیستی داشته باشید یا یه  آشپزخانه با سبک روستایی که سطوح و خطوط هموار کمتر در اون دیده میشه. این صفحه کابینت زیبایی سحرآمیزی به آشپزخانه شما میاره که هرکسی رو مجذوب خودش می کنه.


2. سفید مایل به خاکستری

صفحه روی کابینت با رنگ سفید مایل به خاکستری، انتخابی عالی برای دوست داران سبک سنتیه. این رنگ به خوبی با رنگ های مشکی و سفید هماهنگ میشه. این صفحه کابینت انتخاب مناسبی برای افرادیه که فکر می کنن استفاده از رنگ های خنثی اما کمی گرم تر، باید به صفحه روی کابینت یک ظاهر جدید ببخشه مناسبه. استفاده بیشتر از جزئیات تیره رنگ، تضاد جذابی ایجاد می کنه، مثل تصویری که برای مثال آوردیم.



  • پریسا پیران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی