مایان

پارکت و لمینت ایشیک ترکیه

مایان

پارکت و لمینت ایشیک ترکیه

رنگ های خیره کننده از صفحه کابینت کوارتز ، بخش 3

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ب.ظ

6.صفحه کابینت با طرح دایره ای

با انتخاب یه صفحه کابینت کوارتز، با طرح های دایره ای روی اون، حس هنری به آشپزخانه اضافه می کنید. در این طرح شما تن های رنگی مختلف رو با ترکیبی از رنگ های خنثی خواهید داشت که به خوبی با رنگ ها واجزای مختلف طراحی داخلی هماهنگ میشن.


7. رنگ کرم سنتی

 رنگ کرم به خوبی در اکثر خانه های سنتی با اجزای دیگه هماهنگ میشه. با کابینت های روشن یا تیره و کابینت های رنگ چوب هماهنگ میشه و حتی با تن های رنگی مثل قرمز یا فیروزه ای هم هماهنگ میشه.


8. آلبالویی

 آدم با دیدن این صفحه کابینت آلبالویی هیجان زده میشه. تند و در عین حال شاد به نظر می رسه، خیلی مدرن و خاص هستش. طرحی که با الهام از سبک های گذشته، حس مدرن بودن رو هم منتقل می کنه. این صفحه روی کابینت می تونه به عنوان یه نقطه شگفت انگیز در آشپزخانه شما در نظر گرفته بشه. استفاده از رنگ ها حس شگفت انگیزی ایجاد می کنه که هرکسی اون رو می پسنده.


9. ترکیبی

در اینجا یه صفحه روی کابینت کوارتز با بافتی آمیخته در هم داریم. که یک سطح جالب توجه و هنری ایجاد کرده است. بافت هایی که در این صفحه کابینت وجود داره اون رو صنعتی و با اُبهت به نظر میاره.







  • پریسا پیران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی